I.PREZENTARE APLICATIE:

GESOFTSIST vine în sprijinul autorităților contractante cu o soluție software care ajută la transmiterea și centralizarea necesităților fiecarui compartiment și transpunerea acestora in programul anual de achiziții prin aplicatia EvNac (Evidentă Achiziții).

Aplicația se împarte în 3 module și anume:

1. Modulul necesare – intocmire program anual al achizițiilor permite evidența necesarelor de produse, servicii si lucrări pe structura organizatorică proprie fiecărei instituții pâna la nivelul fiecarui compartiment în parte. Totodată realizează centralizarea lor după diverse criterii(cantitate, coduri CPV, valoare în lei și euro). Odată necesarele intocmite și centralizate se transpun în Programul Anual de Achiziții (estimat, aprobat și rectificat pe parcursul anului în funcție de necesități).

2. Modul urmarire contracte, cantitativ-valoric, rapoarte de necesitate si comenzi, achizitii si distribuire achizitii si urmarirea acestora -permite introducerea contractelor incheiate cu furnizori de produse, servicii, lucrări și urmărirea derulării acestora cantitativ și valoric, întocmirea de comenzi și recepționarea acestora

3. Modul referate de necesitate, intocmire si urmarire pentru cumpararile directe -permite întocmirea listarea și urmărirea referatelor de necesitate pentru cumpărările directe Respectand criteriile si etapele aplicatiei aveti posibilitatea vizualizarii si imprimarii unui numar considerabil de rapoarte pornind de la necesare, centralizatoare la nivel de compartimente ale institutiei, programul anual de achizitii in forma initiala, rectificata si finala, centralizarea pe articole bugetare, referate, comenzi, recepții și terminând cu diverse rapoarte statistice.

II.Servicii incluse la achizitia aplicatiei:

  • O instalare de tip server;
  • Configurare date initiale aplicatie: date institutie, nomenclatoare diverse;
  • Definirea modelelor de acte (model certificat personalizat, antet/subsol rapoarte) ce vor fi listate din aplicatie;
  • Configurare statii de lucru
  • Configurare software firewall pentru accesul aplicatiei in retea;
  • Creare conturi utilizatori in aplicatie si definire drepturi de acces;
  • Instruire utilizatori.

III. Servicii incluse in abonamentul de mententanta/asistenta tehnica lunara (on- line 10/24/7):

  • Instalare actualizari si corectii software;
  • Intretinere conturi utilizatori aplicatie prin: introducere noi utilizatori, grupuri de utilizatori, eliminare utilizatori, modificari drepturi de acces, parole, etc.
  • Intretinere baza de date: salvari periodice, actualizari structura, verificare consistenta date si depanare;
  • Indepartarea erorilor aparute in modulele existente;
  • Asistenta in exploatarea modulelor existente sau a celor care sufera actualizari;
  • Marirea performantei in exploatarea modulelor existente;
  • Actualizarea cu modificari legislative;
  • Actualizare listari si rapoarte conform specificatiilor achizitorului.

Demo aplicatie: Puteti accesa varianta demonstrativa a aplicatiei direct pe internet la adresa: http://achizitii.gesoft.ro Accesul in aplicatie se face cu utilizatorul: demo si parola: demo.

intrati in legatura cu noi

Bistrita, Jud.Bistrita Nasaud, Str.Parcalabului, Nr.2

+40 747044238; +40 740277568

Luni-Vineri 8:00 la 16:00